Regulamin ZOOM+ 2025

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorami konferencji są: Stowarzyszenie Operation Mobilisation w Polsce, z siedzibą w Warszawie ul. Obozowa 20/234, 01-161 oraz Społeczność Chrześcijańska Północ, z siedzibą w Warszawie, ul. Elektronowa 10, 03-219, zwanych w dalszej części Regulaminu Organizatorem. 
  2. Konferencja ZOOM+2025, zwana w dalszej części Regulaminu Konferencją, odbywa się w terminie i miejscu wskazanym Organizatora.
  3. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich biorących udział w Konferencji, zarówno Gości jak i Partnerów, zwanych w dalszej części Regulaminu Uczestnikami.
  4. Zamawiającym jest osoba fizyczna, która wypełniłam Formularz Zgłoszeniowy umieszczony na stronie zoom.org.pl lub za pośrednictwem platformy Ekobilet (https://ekobilet.pl/stowarzyszenie-operation-mobilisation-w-polsce-9000).
  5. Wypełnienie Formularza zgłoszeniowego i zaznaczenie boksu jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Zamawiającego niniejszego Regulaminu.

Warunki uczestnictwa

  1. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest zgłoszenie udziału w Konferencji poprzez wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego on-line.
  2. Potwierdzenie rejestracji Uczestnika zostanie przesłane przez Organizatora e-mailem.
  3. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc o rezerwacji udziału w Konferencji decyduje kolejność zgłoszeń.
  4. Termin przesyłania Formularza Zgłoszeniowego jest określony przez Organizatora na stronie internetowej konferencji.

Zasady konferencji

  1. Każdy uczestnik Konferencji zobowiązany jest nosić opaskę i identyfikator, otrzymane podczas rejestracji i umożliwiające weryfikację uczestników podczas imprezy.
  2. Na terenie Konferencji obowiązuje zakaz zażywania jakichkolwiek środków odurzających, spożywania alkoholu oraz palenia tytoniu
  3. Organizator ustala plan Konferencji oraz ma prawo dokonywania zmian w programie, nawet w dniu, w którym odbywa się Konferencja. W szczególności ma prawo do zmian rozkładu czasowego i kolejności wystąpień.
  4. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, w tym ppoż., epidemiologicznych jak również instrukcji oraz poleceń organizacyjno-technicznych przedstawiciela Organizatora.
  5. Nagrywanie lub utrwalanie w jakikolwiek inny sposób fragmentów konferencji powyżej 3 minut i w celach innych niż pamiątkowe jest niedozwolone.
  6. Osoby niepełnoletnie przebywają na terenie Konferencji wraz z opiekunem prawnym lub opiekunem wyznaczonym przez opiekuna prawnego w formie pisemnego oświadczenia.
  7. Dzieci w wieku 6-12 lat uczestniczące w programie dziecięcym muszą być odebrane po zakończeniu programu, a w czasie jego trwania opiekunowie muszą być dostępni w komunikacji telefonicznej i nie mogą opuszczać budynku.
  8. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany formy organizacji w wypadku zaistnienia tzw. siły wyższej. W przypadku zmiany formy wyłącznie na transmisję online uczestnik zostanie poinformowany o tej decyzji e-mailem.

Warunki odwołania imprezy lub rezygnacji 

  1. W przypadku konieczności odwołania wydarzenia z przyczyn zależnych od organizatora, organizator dokona zwrotu kosztu zakupionych biletów.
  2. Anulacji zgłoszenia poprzez uczestnika dokonywać można wyłącznie do 30 dni przed wydarzeniem poprzez pisemne oświadczenie przesłane e-mailem na adres bilety@zoom.org.pl
  3. Przyjęcie anulacji będzie potwierdzone przez Organizatora e-mailem na adres podany w zgłoszeniu.
  4. W późniejszym terminie (po 4.03.2025 godz. 16:00) możliwa jest zmiana danych uczestnika, jednak organizator nie będzie anulował biletów ani dokonywał zwrotu środków za niewykorzystane bilety. W celu zmiany danych, proszę przesłać oświadczenie e-mailem na adres bilety@zoom.org.pl.

Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Konferencji lub zmiany terminu i godzin w wyniku zaistnienia zdarzeń losowych. 
  2. W trakcie Konferencji Organizator zastrzega sobie prawo wykonywania zdjęć oraz utrwalania przebiegu Konferencji w formie dokumentacji fotograficznej i filmowej wystąpień i wizerunków Uczestników w celu ich wykorzystania w publikacjach Organizatora konferencji w Internecie, w szczególności na stronach internetowych prowadzonych przez Organizatorów, w tym w serwisach społecznościowych (tzw. social media) np. Facebook, Instagram, Youtube, a także publikowanie w drukowanych (papierowych) materiałach informacyjnych, handlowych, reklamowych, promocyjnych, marketingowych lub innych publikacjach dotyczących działalności Organizatorów.
  3. Organizator oświadcza, że materiały udostępniane Uczestnikom podczas Konferencji są objęte ochroną prawa autorskiego. Zamawiający i/lub Uczestnik ma prawo do korzystania z nich jedynie w ramach dozwolonego użytku osobistego. Kopiowanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie i inne formy korzystania z tych materiałów wykraczające poza granice dozwolone prawem są zabronione.
  4. Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu.
  5. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej zoom.org.pl i w formularzu rejestracyjnym.